KÄYTTÖEHDOT
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.
Maksu tapahtuu maksupalvelutarjoajamme Klarnan tai Paytrailin kautta.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.
Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet, toimituskulut sekä tuotteiden loppusumma.
Toimitusaika
Tilatessasi verkkokaupastamme, pyrimme postittamaan tilauksen viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Postin ilmoittama toimitusaika on 1-3 arkipäivää.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut kaikkiin tilauksiin on 5,90 euroa. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Toimitamme tilauksesi Postin välityksellä.
Tilaus toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin.
Palautusehdot
KOHME Clothing tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.
Reklamaatio-, vaihto- sekä palautus tilanteissa, otathan yhteyttä sähköpostitse info@kohmeclothing.fi
Vaihto- tai palautus tapauksissa emme palauta asiakkaan maksamaa alkuperäistä postimaksua takaisin, vain tuotteiden arvon.
Reklamaatiotapauksissa postimaksut hoitaa Kohme Oy.
Palautettavat tuotteet on lähetettävä meille takaisin 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä.
Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetyllä maksutavalla ja kun tuotteet ovat saapuneet meille.
Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia. Emme hyväksy palautuksia joissa tuotetta on selkeästi käytetty.
Ohjeet, mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteen:
1. Ota yhteys asiakaspalveluumme info@kohmeclothing.fi 14 vuorokauden kuluttua tuotteen saamisesta ja kerro, että haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen / tuotteita.
2. Liitä palautukseesi täytetty palautuslomake, joka on tullut pakettisi mukana.
(jos et saanut palautuslomaketta tilauksesi mukana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme).
3. Pakkaa myyntikuntoinen palautus/vaihto tuote huolellisesti ja jätä se Postiin.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, palauta vaihdettavat tuotteet edellämainittujen ohjeiden mukaisesti ja tilaa uudet haluamasi tuotteet normaalisti verkkokaupastamme.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.
Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme tilauksesta/toimituksesta aiheutuneet toimitus ja palautuskulut Postin hinnaston mukaisesti.